اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس تبریک روز پدر 1393

اس ام اس روز پدر 1393,اس ام اس روز پدر،اس ام اس روز پدر 93،اس ام اس روز پدر1393،اس ام اس جدید روز پدر،اس ام اس جدید روز پدر 93،اس ام اس جدید روز پدر 1393،س ام اس روز پدر جدید 93،اس ام اس تبریک روز پدر،اس ام اس تبریک روز پدر 93،اس ام اس تبریک روز پدر 1393،اس ام اس عاشقانه روز پدر،س ام اس تبریک روز مرد به همسر،اس ام اس های جدید روز پدر،اس ام اس های جدید روز پدر 93،اس ام اس های جدید روز پدر 1393،اس ام اس های جدید تبریک روز پدر

پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد میکند شب و روز / به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک پدر

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

دوست دار تو . . .

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



 .

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم

بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

با عشق همسرت …

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.

یارم ای چراغ خونه مرد دریا ، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه ، بی تو سرده مثل زندون

هرچی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزو ها / هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا

تقدیم به مرد زندگیم ، روزت مبارک . . .

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


همسر خوبم ، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست

روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک

همراه همیشگی تو در زندگی . . .

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی

سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند

روز پدر مبارک .

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های

بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم

همراه همیشگی تو . . .

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را

اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند

روزت مبارک

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است

که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود

روز پدر را به شما تبریک بگویم

امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم

روزت مبارک پدر

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی

بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم

امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم

بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم

اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند

فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


انواع روش های خودکشی

مرگ موش ، طناب دار ، قرص خواب ، پرش از بلندی ، رفتن ریز قطار !

اما همه ما شوهر کردن را انتخاب کردیم !

مرگی آرام ، مطمئن ، تظمینی ، تدریجی  !

روز مرد بر شیر زنان مبارک !

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


روز میلاد

مقدس ترین

نجیبترین

باتقواترین

مهربانترین

باگذشت ترین

نورانی ترین

وفادارترین

شیرمرد عالم هستی ، به تک تک مردان که شباهتی به آن نور الهی ندارند

چه ارتباطی داره که هدیه هم میخوان !؟

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


اعتراضیه روز مرد

مرد ، دستگاه خودپرداز پول  نیست !

لطفا برای خرید کادو ، خودش را تحت فشار نگذارید!

روز مرد بر همه فرشته های سیبیلو مبارک

.

.

اس ام اس روزپدر 93

اس ام اس روز پدر 1393

.

.


بااینکه من از وضع خودم دلگیرم

بی هدیه برای تو پدر میمیرم!

در شهر به هر مغازه رفتم دیدم

جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.