اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس غمگین 1393 sms ghamgin

اس ام اس غمگین و دپرس،اس ام اس غمگین و تنهایی،اس ام اس غمگین و دوری،اس ام اس جدید غمگین،
اس ام اس غمگین فروردین 93،اس ام اس غمگین اسفند 93،جدیدترین اس ام اس های غمگین

Sms Depres www OverDoz IR اس ام اس های جدید غمگین و دپرس قشنگ


 

شبیه کسی که از یک آدرس تنها پلاکش را می داند

در ازدحام آدمها و خیابانها دنبال دستهایت می گردم !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.


نه خودش موند نه خاطره هاش …

تنها چیزی که مونده جای خالیشه !


.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی

با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم

برای خودم خاطره تعریف می کنم

و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


   

تنها “غم زندگیم” بدون تو زندگی کردن بود …

حالا دیگر غمی ندارم ، آماده ام برای مرگ !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

بگو که خواب می بینم بی تو  نفس کشیدن را …

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

این چشم های بی تو را

به کجای این شهر بدوزم که هنوز نرفته باشی !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

بی تو زیستن چیزی جز مرور مردن نیست !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

امروز به آنهایی می اندیشم که

روی شانه هایم گریه کردند و نوبت من که شد ، دیگر نبودند …

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

اسمت را موج میبرد

خودت را کشتی ، موهایت را باد و یادت را دفتر گم شده ام …

اسمم را سنگی نگه میدارد ، خودم را گوری و یادم را … مهم نیست !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

موهای سپید

خاطرات انگشتان توست که از یاد گیسوانم نرفته ست !

.

.

اس ام اس غمگین 93

اس ام اس جدید غمگین

.

.

میان این همه که هستند

همیشه چرا دلم بهانه گیر توست که نیستی هرگز ؟



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.