اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقانه 1393 sms asheghane

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس روز عشق 2014،اس ام اس عاشقانه جدید،
اس ام اس جدید عاشقانه،دل نوشته های جدید عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 93 ،
اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس 1393



چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم


.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

با مهربانیت معجزه میکنی ، من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

اشک ها قطره نیستند

بلکه کلماتی هستند که می افتند

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

تو نیستی و هراسی در دلم افتاده

حال مادر لالی را دارم که کودکش را در انبوه جمعیت گم کرده باشد . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 


 

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

پیامک زیبای عاشقانه

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

اسم مرا هم ثبت کنید در گینس ، میتوانم در آغوش او جان بدهم آسان

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

گروه اینترنتی خورشید را دوست دارم 

به اندازه خورشید زمین مان

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط …

بی اندازه دوستت دارَم

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌کند !

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای تو

بهم میگویی : شما

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

تکثیر تو در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

چه اعجازیست

بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری

گونه هایم گل می دهد . . .

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

شعر را کوتاه دوست دارم

موهای تو را بلند

.

اس ام اس عاشقانه 1393

1393 sms asheghane

.

گاهی دو حس از جنسِ هم

چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !

کار از کار میگذرد و ..

تو از من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.