اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

پیامک عاشقانه 1393 payamake asheghane

پیامک عاشقانه1393 ,1393 payamake asheghane,اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،اس ام اس جدید عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه جدید،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 1393،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه 93



می دانی چه احساسی دارم به تو
دستت را بر روی قلبت بگذار تا بگویم برای تو
قلبت به عشق چه کسی متیپد
قلبت به عشق کسی میپتپد که قلبش برای تو می تپد
دستم را بر روی قلبم گذاشتم و گرمای دستانت را احساس کردم

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

مثل شب مثل شب های پر ستاره

او که عاشق است پنجره را باز کرده
و می بیند آسمان پر ستاره را
تویی ستاره ی درخشان من
آن عاشق منم
نگاه کن مرا ای طلوع جاودانه ی من

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

ی خواهم غرق شوم در مهر و محبت هایت
می خواهم از حالا تا آخر عمر ببوسم گونه هایت
می خواهم بگویم خیلی دوستت دارم
می خواهم بمیرم و  بعد بگویم شدم فدایت


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

  

تا چشمانم را بر روی می گذارم
فکر تو نمیگذارد که آرام بخوابم
تو چه کردی با من اینگونه نبودم هیچ گاه
چه آوردی بر سر من
ای خدا آزاد کن مرا از این شکنجه گاه

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

گل من با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من
تو همان شعری که با شنیدنش آرام می گیرد دل من

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

تو آنقدر مهربانی که مهربانتر از تو ندیده ام
طعم شیرین عشق را تنها با تو چشیده ام
از آن لحظه که تو آمدی تنها این را از قلبم شنیده ام
دوستت دارم

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

بی خیال با تنهایی بیشتر رفیقم تا با تو
ای نارفیق هیچ خاطره ی خوشی ندارم از تو

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.

محو تماشای توام بی خیال دنیا
چشمان زیبای تو را می بینم

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.

.

نه انگار نمی خواهد بگذرد روزهای انتظار
باید همیشه همین باشم یک عاشق بی قرار
انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است
کار هر روز و هر شب من همین است

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.
.
می ترسم کاری کن که آرام بگیرم

محبتی کن تا از درد عشق نمیرم

.
.

پیامک عاشقانه 1393

sms love 1393

.

.

می خواهم غرق شوم در مهر و محبت هایت
می خواهم از حالا تا آخر عمر ببوسم گونه هایت
می خواهم بگویم خیلی دوستت دارم
می خواهم بمیرم و  بعد بگویم شدم فدایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.