اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس تنهایی 1393 sms tanhaei

اس ام اس تنهایی،اس ام اس تنهایی 93،اس ام اس تنهایی 1393،اس ام اس تنهایی فروردین 93،اس ام اس تنهایی جدید 93،اس ام اس تنهایی جدید 1393،اس ام اس جدید تنهایی 93،اس ام اس جدید تنهایی 1393،اس ام اس عاشقانه تنهایی 93،پیامک تنهایی،پیامک تنهایی 93،پیامک تنهایی 1393،پیامک تنهایی فروردین 93،پیامک تنهایی جدید 93،پیامک تنهایی جدید تنهایی 1393



احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند

اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من …

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



چه کسی گفته که من تنهایم ؟

من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …

بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام

که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی

تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

دستای من سرده یعنی که من تنهام

یعنی ازت دورم , یعنی تو رو میخوام …

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تکان می دهد خانه را سالی که می آید …

سرگرمیِ خوبی ست :

تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغاز می شود سال تنهایی . . .

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

من زیر ِ باران!

تو دور میشوی، من خیس!

این دِلبری های ِ بهار است،

نیامده دیوانه می کند

کوچه را از تنهایی…

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تـَـنــهــایـــے خـــوبــه…

ولــے ۲ نــَـفـَـرش…!

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

حالا همین تنهایی بى رحم

با من رفیقى دل وفاداره

نون و نمک خوردیم، یه جورى که

دست از سر من بر نمى داره

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد ؛

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تنهایی ، شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام

گاهی لباسِ برگ میپوشد و گاهی لباسِ برف اما همیشه هست

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

زندگی چه اتفاق غم انگیزیست ،

وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد . . .

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

تنهایی

تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی می ترسم…

چرا نمی دانی تو چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم…می ترسم…

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

گاهی “تنهایی” یعنی خیلیا در “حدت” نیستن !

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

برای دل خودم می‌نویسم …

برای دلتنگی‌هایم

برای دغدغه‌های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست …

برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …

برای خودم می‌نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

.

اس ام اس تنهایی 1393

.

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …


نظرات 2 + ارسال نظر
پنل پیامک رایگان جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:54 http://sms5002.ir/register.php

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید sms5002.ir

میلاد اهورا جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 20:27 http://miladahora.blogdehi.com

سلام وب زیبایی داری.
اگه دوست داری تو خونه درآمد معقولی داشته باشی به وب من یه سری بزن.
میلاد اهورا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.