اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۳ sms asheghane

 اس ام اس عاشقانه جدید ۹۳, sms asheghane


به کجا می نگری ؟ بودنت تنها نیست،

تو خدار را داری و من آرامش چشمان تو را . . .

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ

ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ

ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

نه روز و نه شب ، تنها شمارش نفس های تـــو ، عمر من است !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است و من بی هوا ناگهان خیسم از او !

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ نمی ﺷﻮﺩ !

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

سکسکه ام گرفته بود

گفتم مرا بترسان ؛ دستم را رها کرد

نفسم بند آمد …

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

با تو خیابان های زیادی را قدم … که نه ، پر زده ام !

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

تمام شعرهایم در وصف نیامدنت است اما اگر روزی ناگهان ناباورانه سر برسی از شاعر بودن استعفا میدهم و نقاش میشوم و تا ابد نقش پرواز میکشم …

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

بزرگترین آرزوی من کوچک ترین نگاه توست

بزرگترین غم من آخرین نگاه توست

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

درون سینه ام صد آرزو مرد

گل صد آرزو نشکفته پژمرد

دلم بی روی او دریای درد است

همین دریا مرا در خود فرو برد

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود ، نه با آرزوی من

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسی.

تا نباشد در جهان عمرت گروگان کسی.

.

.

پیامک عاشقانه

.

.

طی یک عملیات ایثار گرانه امشب می خوام فدات شم !

نظرات 1 + ارسال نظر
sina جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 23:40 http://berangeto.com

سلام سال نو مبارک
وبلاگ زیبایی دارین پیشنهاد میکنم در سایت ما عضو بشین چون این امکان فراهم شده که rss
مطالب وبلاگ کاربران در بخش اخبار سایت نمایش داده بشه، در ضمن سایت داری چت روم و خیلی بخش های متنوعی میباشد
ادرس سایت
http://berangeto.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.