اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

پیامک عاشقانه 1393 payamake asheghane

پیامک عاشقانه 1393 ,payamake asheghane


هرچه یادت را میکارم ، خاطراتت سبز می شوند !
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
تو برای همیشه میروی و من چقدر کار روی سرم ریخته !!!
خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم …
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
ازتب تند من نترس که عاشق چشات منم، هزارسالم بیادبره کم نمیشه ازخواستنم، ازتب تند من نترس که یه روزی عوض بشم ازتو به قیمت جونم محال که دست بکشم.. دوست دارم

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو همین یک لحظه باقی است………..
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
مهر ماه رو به پایان است…… اما مهر ما به شما همچنان به قوت خود باقیست
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم...
یکی بود، یکی…
بی خیال…!
خلاصه اش می شود اینکه :دوستت دارم لعنتی…!
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
روز های قبل از آنروزها
من برای تو شما بودم و
تو برای من تو
چه زجری کشیدیم که
شمای تو تو شود و
تو من عزیزم
.
.
پیامک عاشقانه 
.
.
و خداوند همه بهترین ها را با (ب) آغاز کرد. بهترین کلمه بسم الله. بهترین نمره بیست. بهترین مکان بهشت. بهترین حس بینایی. بهترین فصل بهار. بهترین ه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.