اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس رمانتیک 1393 sms romantic

پس چه شد آن مستی؟ همه که می گفتید تو اگر مست شوی دردهایت ناله هایت یک به یک ، از پی هم خواهند رفت و نخ سیگارت، بعد مستی همچو بالیست برای پرواز آه . این مستی هم گرهی از گرهم باز نکرد بال پرواز مرا سیگار هم باز نکرد

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم

کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

فقـــط تنهــام نــذار!!

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

درد داردوقتی تمام عاشقانه هامو مینویسم دیگران به یاد عشقشون می افتنداما تو

بی خیالی…


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو مینویسم در عصرهای انتظار به حوالی بی کسی قدم بگذار خیابان غربت را پیدا کن و وارده کوچه پس کوچه های تنهایی شو کلبه غریبی ام را پیدا کن کنار بید مجنون خزان زده و کناره مرداب ارزوهای رنگی ام در کلبه ای را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو حریر غمش را کنار بزن مرا میابی

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

گفت خیالت تخت…وفادارم…. و من از آن روز خیالم راتخت کرده ام برای عشق بازی اوبادیگران…..

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

پس چه شد آن مستی؟ همه که می گفتید تو اگر مست شوی دردهایت ناله هایت یک به یک ، از پی هم خواهند رفت و نخ سیگارت، بعد مستی همچو بالیست برای پرواز آه . این مستی هم گرهی از گرهم باز نکرد بال پرواز مرا سیگار هم باز نکرد

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

چه درونم تنهاست و در این تنهایی

شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

رفتی پشت سرت را نگاه نکردی که قلبت پیش من جا ماند

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

تو مال منی اخــم هـای تــــــو بــالا تـرین لذت دُنیـــاست ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن!! “دوستت دارم“

.

.

اس ام اس رمانتیک 1393

.

.

خدا حافظ

پیام من

کلام من

خدا حافظ تو ای

تنها سلام من

خداحافظ طلوع من غروب من

خداحافظ تو ای محبوب خوب من


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.