اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس تولد 1393 sms tavalod


در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

برای روز تولد تو ?? شاخه گل میخرم? شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد.

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

 تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید

غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید

روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود

اسمان در مقدمت باران گل باریده بود

 تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تولد 1393

.

.

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.