اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

پیامک تولد 1393 payamake tavalod


یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

عزیزم ۲۰ اردیبهشت روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک . . .

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم . . .

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک . . .

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

وقتی کخ پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم . . .

.

.

 پیامک تولد 1393

.

.

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم … تولدت مبارک . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.