اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393 sms tavalod



صدای یک پرواز ، فرود یک فرشته

آغاز یک معراج ، و شروع یک زندگی

تولدت مبارک . . .

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت می مونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی …

میلادت مبارک


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ،

چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم ،

روز تولدت مبارک باد …

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

(سال تولد) شاخه گل سرخ به سویت فرستاده

و بر تک تک گلبرگ های آن می نویسم تولدت مبارک !

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

دیشب برای روز تولدت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …

تولدت مبارک !

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

صدای یک پرواز ، فرود یک فرشته

آغاز یک معراج ، و شروع یک زندگی

تولدت مبارک . . .

.

.

اس ام اس ویژه تبریک تولد 1393

 1393 sms tavalod

.

.

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند

چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.