اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقانه 93 sms asheghaneh

اس ا م اس  عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عاشقانه سال،اس ام اس عاشقانه93،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،اس جدید عاشقانه،اس 
عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه واسه نامزد،اس ام اس عاشقانه واسه شوهر،اس ام اس عاشقانه واسه همسر،اس ام اس عاشقانه برای دوست،اس ام اس عاشقانه فروردین 1393



مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
در هوایم پراکنده ای
و من بی هوا
ناگهان خیسم از تو !
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.

تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم
ﯾﻌﻨــــــﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ هیچوقت ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


خسرو شکیبایی :
عشق همه چیزو شفا میده اِلّا خودشو !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

   

کاش می شد
فقط،”تو” را داشته باشم…
خدا هی بپرسد:
خوب، دیگر چه؟
من بگویم:
هیچ! همین کافیست…!!!
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


تو
تا آخــــــر ِ عمرتـــــ
درگیـــــــرِ مـن خــواهی بـود.
و تظـــــاهُـر می کنـــــی نیــــستــی!
مقــایــسه ،
من و اویی که انتخابش کردی
تــو را از پـا در خواهــد آورد.
مـن،
مـــــی دانــم به کـُـجای قلبــت شلیــک کـرده ام
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


با زنت شوخی کن
سر به سرش بگذار
از غذایش بچش
از دستپختش تعریف کن
و بدان که اگر گاهی هم ظرف ها را تو بشوری
آسمان خدا به زمین نمی آید…!
آخر می دانی؟
او همان دختر رویاهای دیروزت است
که به آشپز خانهء زندگی امروزت آمده…!
باور کن بدون او
اجاق خانه ات حسابی کور کور است
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


بعضی وقتها..دِلم می خواهد
خودمان را بزنیم ، به علی چپِ کوچه ها
و بعد٬یک هو ببینم که
از خیابان اصلی سر در آورده یم
یک ماشین دربست بگیریم
و برویم ته دنیا با هم بنشینیم لبه پرتگاهش
و هی پاهایمان را تکان بدهیم
تخمه بشکنیم و بلند بخندیم . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


ـآهـآی پـسـرـی ک ِ میـخــآی شـوووَرم بشـی
هیچـی، خــوشـآ بـه سـَعـآدَتـت دیگـه ـاَز خـدآ چی میـخــآی؟!
چیـکـآر کـردی ک ِ ـانقـَد خـدـآ دوستـت دـآرـه کصـآفط

.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


حسادت یا خساست ؟
اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟
فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


عاشقانه
“صادقانه”عارفانه”شاعرانه”
“بی بهانه”باصداقت”بی نهایت”تاقیامت”
من فدایت شوم…
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم
وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!
ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو …
ساخته ام…!
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها
شاید این بار نوحی بیاید ، مرا برگزیند در کنار “تو”
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


اگر نشانی‌اَم‌ را بپُرسند،
می‌گویم‌:
تمام‌ پیاده‌روهای‌ جهان‌!
اگر گُذرنامه‌ بخواهند،
چشمان‌ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌ !
می‌دانم‌ که‌ سفر کردن‌ به‌ دیارِ چشمانت‌،
حق‌ طبیعی‌ تمام‌ مَردُم‌ دُنیاست‌ !

.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم :x
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،
آخرش ما . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..

.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است
.
.

اس ام اس عاشقانه 1393
اس ام اس عاشقانه

.

.


پشت ِ شعرهایم
قالیچه می بافی
بانو
دست های ظریفت را
رج به رج
روی واژه هایم بکش
این شعر
دست بافت ِ توست…


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.