اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

اس ام اس و جوکهای خنده دار اردیبهشت 1393



پسره ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :ببخشید میتونم یه دقیقه وقتتون رو بگیرم؟

گفتم :بفرما

میگه :ﻣﯿﺎیی ﺩﻭﺳﺖ دخترم ﺷﯽ؟

ﮔﻔﺘﻢ :ﻧﻪ

ﻣﯿﮕﻪ :ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

ﺧﺪﺍ ﻭﮐﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﺎﻻ 

خو لامصب یه بار دیگه میگفتی من قبول میکردم

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

.

یه مخاطب خاص نداریم که…

اوه اوه حواسم نبود الان میاد میبینه!

آقا اشتباه شد داریم داریم خوبشم داریم!

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

. 

نظافتچی میاد خونمون مامانم قبلش اتاق منو جمع می کنه زشت نباشه یه وقت!


 بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

. 

آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

“گلِ من الان میام، تا ببینمت بای بای”

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟

نه جدی نگاه کن!

حالا هنگ کن!

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم…

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

. 

ایرانسل sms داده به رایتلم مشترک گرامی اگه خیال کردی به همین راحتی دست از سرت بر میدارم کور خوندی فکر کردی شمارتو گیر نمیارم….

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

.

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه

فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه!

حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه

از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه!

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

.

دختران و بانوان عزیز و گرامی!

خط لب خطیست که رو لب کشیده میشه، از زیر دماغ شروع نمیشه

.

پیامک های خنده دار اردیبهشت 1393

payamake khande dar 1393

.

اقا بنظرم زندگی مثل فلاسک چایی میمونه…

چرا و چطوریشو دیگه نمیدونم اگه فهمیدین به منم بگین

 

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 15:55 http://www.saeedproject.com

-------------------------------------------
اجرای تمامی بازیهای سگا در ویندوز ( برنامه Fusion 3.64 )

همین حالا به ما سر بزنید و این برنامه فوق العاده، همراه با بازی های آن کاملا رایگان دریافت کنید./

با احترام
saeed project
-------------------------------------------

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.