اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقانه فروردین 93 sms asheghane farvardin

اس ام اس عاشقانه فروردین 93 sms asheghane farvardin,اس ام اس عاشقانه،اس ام اس جدید عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،اس ام اس جدید عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه جدید 93،اس ام اس عاشقانه جدید 1393،پیامک عاشقانه،پیامک عاشقانه 93،پیامک عاشقانه 1393،پیامک جدید عاشقانه 93،پیامک جدید عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه فروردین 93،پیامک عاشقانه فروردین 93،اس ام اس های عاشقانه 1393،اس ام اس های عاشقانه 93 استاتوس جدید عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه فروردین 93،اس ام اس عاشقانه فروردین 1393



آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


حسادت یا خساست ؟
اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟
فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 

عاشقانه
“صادقانه”عارفانه”شاعرانه”
“بی بهانه”باصداقت”بی نهایت”تاقیامت”
من فدایت شوم…

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم
وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!
ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو …
ساخته ام…!

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها
شاید این بار نوحی بیاید ، مرا برگزیند در کنار “تو”

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


اگر نشانی‌اَم‌ را بپُرسند،
می‌گویم‌:
تمام‌ پیاده‌روهای‌ جهان‌!
اگر گُذرنامه‌ بخواهند،
چشمان‌ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌ !
می‌دانم‌ که‌ سفر کردن‌ به‌ دیارِ چشمانت‌،
حق‌ طبیعی‌ تمام‌ مَردُم‌ دُنیاست‌ !

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم :x

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،
آخرش ما . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

پیامک عاشقانه 93

.

.


پشت ِ شعرهایم
قالیچه می بافی
بانو
دست های ظریفت را
رج به رج
روی واژه هایم بکش
این شعر
دست بافت ِ توست…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.