اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس و پیامک تنفر داشتن 1394

اس ام اس تنفر

به درخواست Mary



یه قانون نانوشته هست که میگه هر چی بیشتر متنفر شی, بیشتر عاشق طرف میشی

+

+

+

+

اس ام اس تنفر و جدایی    

ازم متنفر نباش من بهت خیانت نکردم وقتی خواستم بیام تو بغلت تو جاخالی دادی و اونوقت یکی دیگه بغلم کرد

+

+

+

+

اس ام اس تنفر عشق    

همراه لک لکی زیبا آمدم

اماحیف لالایی شب هایم را جغدها خواندند

برای عشق آمدم اما حیف تنفر را پیش از هر چیز آموختم

+

+

+

+

اس ام اس تنفر و جدایی    

از هیچی به اندازه ی سوسک متنفر نبودم

تا تو اومدی

+

+

+

+

اس ام اس متنفر    

پدرم هرگز مرا نوازش نکرد و من متنفر از او، بی آنکه بفهمم پدرم نمیخواست دست های پینه بسته اش مرا آزاردهد… پدرم رفت، اما گریه های من بند نمی آید


  

+

+

+

+

اس ام اس تنفر پیامک تنفر    

هیچ کس نمیتواند در مسیر تلاش و کوشش باقی بماند در حالی که از آن کار متنفر است

ناپلون هیل

+

+

+

+

اس ام اس تنفر sms tanafor dashtan mtenafder    

گر با ذره ذره وجودت از من متنفر باشی، با تمام قطره قطره خونم دوستت دارم

+

+

+

+

اس ام اس تنفر sms tanafor    

وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید

وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید

وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید

وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید

وقتی دل تنگ می شوید

در نهایت دوباره عاشق می شوید

+

+

+

+

اس ام اس تنفر عشق    

راست میگویند

عشق اول چیز دیگریست. از خودم متنفر میشوم وقتی در آغوش دیگری به تو فکر میکنم

+

+

+

+

اس ام اس تنفر و جدایی    

گاهی وقتا دوس داری جای کسی باشی ک یه زمانی ازش متنفر بودی! چون اون کسی رو داره که تو آرزوش رو داری

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن   

تنفر زمانی وجود دارد که احساسی در میان باشد

دیگر متنفر نیستم

+

+

+

+

اس ام اس تنفر    

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات ، مثل عشق ، قیمت دارد !تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد

+

+

+

+

اس ام اس متنفر    

ما همیشه چیزی را بدست می آوریم که از آن

گریزان بوده ایم, هرگاه خیالی در قلب ما بصورت

آرزویی در امد, باید برای همیشه با آن وداع کنیم

از چیزی متنفر باش تا همان چیز را بدست اوری

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن    

متنفرکه شدی, متنفر بمان! چون زمانی که ازکسی تنفر پیداکردی, مطمئن باش لایق همان حس هست نه بیشتر

+

+

+

+

اس ام اس متنفر    

متضاد عشق تنفر نیست

بی تفاوتی است

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن    

کمتر بترسید؛ بیشتر امیدوار باشید

کمتر بخورید، بیشتر بجوید

کمتر آه بکشید، بیشتر نفس بکشید

کمتر متنفر باشید، بیشتر عشق بورزید

و بعد خواهید دید

که همه چیزهای خوب از آن شما خواهد شد

+

+

+

+

اس ام اس تنفر از عشق    

هیی تویی که منو به بی احساسی محکوم کردیی اینو بدون که لایق هیچ حسی از طرفه من نبودی حتی تنفر

+

+

+

+

اس ام اس تنفر و جدایی    

رابطه عمیقى است بین تنفر ، عشق و چشم

درتنفر چشم مى بندى و مى گذرى

درعشق چشم مى بندى و مى مانى

+

+

+

+

اس ام اس تنفر از عشق    

قبول ندارم این قانون رو هر کنشی واکنشی دارد. من عاشقش بودم و او متنفر از من

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن    

فکر میکنی از تو تنفر دارم؟؟

اشتباه میکنی

من به تو فکر هم نمیکنم

چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری

+

+

+

+

اس ام اس متنفر    

تا سرحد مرگ متنفر بودن تاوانی است که برای تا سرحد مرگ دوست داشتن می پردازید

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن    

گاهی از این حس ششم زنانه ام متنفر میشوم

آنقدر قوی است که

دلم می خواهد ندانم که و ندانم که و ندانم که

دنیا برای من بدون این حس قوی جای بهتری میشد قطعا

+

+

+

+

اس ام اس تنفر جدید    

انسان، زندانی تنفر و تعصبات خودش است

+

+

+

+

اس ام اس تنفر داشتن    

۴سطح کوتاهی مو:

تنفر

پشیمونی

ناراحتی

کنار اومدن با موضوع و پذیرفتن

+

+

+

+

اس ام اس تنفر  عشق   

هرگز از دشمنانت متنفر نباش. این تنفر بر روی قضاوتت تاثیر می ذاره

+

+

+

+

اس ام اس تنفر و جدایی    

کاش انقدر بزرگت نکرده بودم

که برای پس دادن جایگاهت

به اندازه ی خودم دست بزنم

کاش انقدر دوستت نداشتم

که برای .حو شدنت

دست به دامن تنفر شم

کاش انقدر پشیمان نبودم.فقط همین




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.