اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس عاشقونه 1393 sms asheghone

یه عالمه گل واسه تو که لایق محبتی , قربون اون دلت برم که خوب و با محبتی

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

یکی نوشت یکی خوند , باز نوشت بازم خوند , اخر کار اونیکه مینوشت مرد , اما اونیکه میخوند موند , حالا من مینویسم تو بخون , به یادتم همیشه…

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

آبپاش به خاطر رسیدن به گلش دلش رو پرمیکنه سنگینی رو تحمل میکنه و به خاطر گلش اشک میریزه.

آهای گلم آبپاشتم

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

میدونی چرا برات اس میفرستم چون برای ۱ثانیه اسمم میاد رو گوشید. و تو ۲ثانیه به من فکر میکنی و این ۱ثانیه یه دنیا برام ارزش داره…

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم , من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم باخاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم…

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

آهای ناز نمک دار منم عاشق تب دار ببین دل تو دلم نیست واسه لحضه دیدار

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

هیسسسسسسسسسسس!

صداشو در نیار اومدم آروم ببوسمتو برم.

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

. آرزویم برایت این است:

در میان مردمی که میدوند برای زنده بودن آرام قدم برداری برای زندگی کردن.

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون / چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه اروم /چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون.

.

.

اس ام اس عاشقونه 1393

.

.

از چشمانت که افتاده ام,بادستان بی رمقم پاروخواهم زدسیلاب اشکهات را.شایددرپس مژگانت قایقی باشدبرای دل تنهایم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.