اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید 1394

اس ام اس جدید 1394,اس ام اس تولد

اس ام اس جدید عاشقانه 1393

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
حسادت یا خساست ؟
اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟
فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
عاشقانه
“صادقانه”عارفانه”شاعرانه”
“بی بهانه”باصداقت”بی نهایت”تاقیامت”
من فدایت شوم…

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم
وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!
ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو …
ساخته ام…!

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها
شاید این بار نوحی بیاید ، مرا برگزیند در کنار “تو”

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
اگر نشانی‌اَم‌ را بپُرسند،
می‌گویم‌:
تمام‌ پیاده‌روهای‌ جهان‌!
اگر گُذرنامه‌ بخواهند،
چشمان‌ تو را نشانشان‌ می‌دهم‌ !
می‌دانم‌ که‌ سفر کردن‌ به‌ دیارِ چشمانت‌،
حق‌ طبیعی‌ تمام‌ مَردُم‌ دُنیاست‌ !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.


سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.


دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،
آخرش ما . . .

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
پشت ِ شعرهایم
قالیچه می بافی
بانو
دست های ظریفت را
رج به رج
روی واژه هایم بکش
این شعر
دست بافت ِ توست…

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
دلم هنوز خیس خورده نگاه توست…
نازش بدار که نلغزد از میان دستهایت…

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
می خواهمت …
و این شاید آغازی برای خود خواهی ام باشد …


“شعر” را کوتاه دوست دارم
“موهای” تو را بلند

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
قــَشنگ تـَرین و زیبـــاتـَرین ســاعت ِ دُنیا، ساعَتے بــُود کـِـﮧ دیدَمـِـت…

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.
مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
در هوایم پراکنده ای
و من بی هوا
ناگهان خیسم از تو !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.



تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم
ﯾﻌﻨــــــﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ هیچوقت ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.



نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.



خسرو شکیبایی :
عشق همه چیزو شفا میده اِلّا خودشو !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.



تو زیباترین تابلوی دیوار زندگی منی …
کاش داوینچی تو را می دید !

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه 93

اس ام اس عاشقانه 93

.

.



گاهی بی دلیل نباش
گاهی بی دلیل بد باش
میترسم چشم بخوریم
آنقدر که با هم خوبیم…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.